Alter Sikorowitz Alter Sikorowitz
368
BLOG

Hofman: udał nam się numer

Alter Sikorowitz Alter Sikorowitz Polityka Obserwuj notkę 1

Ostatnio pisałem jak po sympatycznym geście Jarosława Kaczyńskiego w stosunku do odchodzącego Tuska  Hofman mnie zniesmaczył w wywiadzie stwierdzeniem..."udał nam się numer"....

Z odruchu serca zrobił PRowy numer...takie przedstawienie rzeczy to czysta PRowa katastrofa ...pomyślałem wtedy, że jeśli chce naśladować cynicznych cwaniaków z PO to powinien się do nich przenieść..

...po ostatnich wydarzeniach idealnie do nich pasuje...ale w porównaniu z nimi jest nieudacznikiem, nawet w kwestii cwaniactwa i cynizmu...

przez takich ludzi większość nie chce głosować na PiS, a ja wolałem swego czasu PJN...

 

...a żeby POwcom nie było tak dobrze...wytykanie, że Ci posłowie mieli być ostoją uczciwości to powiem, że PO idąc do wyborów w 2007 też na sztandarach hasło nowej jakości w polityce...wdrożyła politykę cwaniactwa...

w przypadku Hofmana cwaniactwo PO polega na tym, że już od dawnawiedzieli o takim działaniu Hofmana...potwierdzają to wypowiedzi Halickiego, czy informacje red Lisa...ach ten niezastąpiony Lis...za ile dostanie kolejny kontrakt od PO za kolejne wygrane wybory...?

 

jedno na pewno przyznaję Hofmanowi...udał mu się numer....znowu PiS dzięki niemu będzie mogło powiedzieć..."miałeś chamie polityczny złoty róg"....

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka